How to teach STEAM through multilingualism and  multidisciplinary approach – Clil method

Datum objave: 6. lipnja 2024.
Kategorija: Projekti | Vijesti

Kako podučavati STEAM kroz višejezičnost  i multidisciplinarni pristup – Clil metoda

Naša škola bila je domaćin Erasmus+ mobilnosti za učenike i nastavnike iz rumunjske

„Colegiul Naţional “Ion Luca Caragiale” ref. No. 2022-1-RO01-KA121-SCH-000114996

Od 27. do  31. svibnja 2024. U aktivnostima je sudjelovalo 12 učenika iz Rumunjske uz dva nastavnika u pratnji. 33 učenika naše škole bilo je uključeno u aktivnosti predstavljanja škole i radionica koje su vodili naši profesori: Ive Zupčić, Silvija Profusek, Tanja Schleis, Barbara Horvatović-Krstevski, Daliborka Šetka, Goran Pavić, Emina Lulić, Ljiljana Medved, Spomenka Hardi. U jednoj radionici im se pridružio i prof. Kruno Štrk sa SSŠ Antuna Horvata. Ukupno je održano 11 radionica s ciljem uvođenja STEAM sadržaj u novi način podučavanja, te osvješćivanja međusobne povezanost različitih područja STEM-a i važnost umjetnosti (A) u nastavi STEM-a. U iznimno zanimljivim aktivnostima učenici su unaprijedili informatička znaj ai vještine, naučili STEM sadržaje i način primjene novostečenih znanja u novim projektima, prepoznali važnost višejezičnosti, te predstaviti nove ideje na originalan i autentičan način. Kroz multidisciplinarni,  individualizirani pristup poučavanju u suradničkoj nastavi  učenici su razvili brojne ključne kompetencije – timski rad,  poduzetničku orijentaciju, organizacijske vještine, kritičko razmišljanje, funkcionalnu komunikaciju, stress-managment, itd. Istovremeno su 3 nastavnice iz iste škole sudjelovale u provedbi job-shadowing aktivnosti u sklopu Erasmus+ projekta  ref. No. 2023-1-RO01-KA121/122-SCH-000114996 prateći nastavu i razmjenjujući iskustva s nastavnicima naše škole iz predmeta latinski jezik, Njemački jezik, Engleski jezik, Matematika, Financijska pismenost i Kemija ( Ive Zupčić, Tanja Schleis, Daliborka Šetka, Barbara Horvatović- Krstevski (paralell teaching), Silvija Profusek, Goran Pavić, Emina Lulić i Ljiljana Medved) Uz intenzivni rad u radionicama, učenici su se imali prigodu i intenzivno družiti u slobodno vrijeme i sklopiti nova prijateljstva.

Ljiljana Medved

Pročitajte još

Skip to content